Las Vegas

28 augustus 2018 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

Vandaag  zijn we vertrokken uit Las Vegas. We waren er drie dagen en dat was meer dan genoeg al had Daniel nog wel ff willen blijven

We hadden van te voren wel ongeveer een beeld van Las Vegas, wie heeft dat niet, maar toch kan je bijna niet geloven wat je ziet als je, in een Uber, over de strip rijdt

daadwerkelijk niets is te gek en alles is groot en ‘over de top’

het begon al op de camping, aan het begin van een lange oprijlaan een uiterst vriendelijke meneer die ‘wist’ dat we kwamen.

Vervolgens in de lobby, anders kan ik het niet noemen, de plek toegewezen gekregen.

De zwembaden (2) plus whirlpool zouden niet misstaan bij een luxe hotel.

Het toiletgebouw bestond uit individuele badkamers met douche, toilet en wastafel en....airco

Het is wel warm in Vegas hoor, overdag boven de 40 en nachts komt t amper onder de 30. De airco van de camper draait hier 24x7

We hebben een aantal avonden op de strip doorgebracht, hier en daar wat dollars vergokt

De hotels zijn echt ongelooflijk, het Venetian heeft een stuk van Venetië nagebouwd compleet met gondels, enorme fonteinen en alles overdekt en Op aangename temperatuur

Caesars, zoals de naam al zegt met het thema uit de tijd van Cesar, ook hier weet je niet wat je ziet, ongelooflijk

Van een Uber chauffeur hoorden we dat er 42 miljoen toeristen per jaar komen, het is wel duidelijk dat de meeste hiervan met minder geld weggaan dan ze gekomen zijn

Als je de kans hebt moet je Vegas een keer gezien hebben!

Vandaag vertrokken naar Mammoth lakes onze een na laatste stop

1. Gerrit:
    29 augustus 2018
    Herkenbaar! Drie dagen, dat is pittig! Wat ga je straks weer van de rust genieten...
  2. Wil Ouwerkerk:
    29 augustus 2018
    Cherelle (en Chris) hebben een paar weken terug overnacht in het Venetian hotel. Ziet er idd spectaculair uit. Fijn dat jullie zo genieten
  3. Vivian Kenter:
    30 augustus 2018
    Wat een prachtige foto's!! Alles is BIG in America!!! Geniet daar nog eventjes heerlijk en dan goede reis naar huis