Mammoth Lakes - Yosemite

1 september 2018 - Millbrae, California, Verenigde Staten

Dinsdag 28 augustus

We zijn aangekomen in Mammoth Mountain
Een groot (in de winter) ski gebied
De skiliften worden nu gebruikt om bikers met fietsen naar boven te brengen
Bij aankomst bij de RV camping zegt de dame dat er beren zijn op de camping en dat we alles goed moeten opbergen
Wij geven haar lachend een duim omhoog en gaan naar ons plaatsje, gewoon een parkeerplaats met stroom en water
Maar goed de camping is vol dus de mooiere plaatsjes zijn vol
We gaan naar binnen omdat het buiten best wel waait en al begint af te koelen ,ik draai me om en zie dat er een beer aan komt lopen , wij weer snel naar buiten om wat mooie plaatjes te proberen te schieten
Jeetje wat gaaf , gewoon een beer vlak bij
Later op de avond komt er nog 1 langs die bij de buren de koelbox heeft gevonden en graag open wil hebben , lukt niet is beer Proof.

Woensdag 29 augustus

We gaan naar de viswinkel vlak bij de camping ,om daar een vergunning voor Daniel te halen zodat hij kan gaan vissen .
Ook nog wat wormen en nep aas om te vissen
We rijden van de ene plek naar de andere, maar nee hoor ,geen vissen die bijten
Dan maar terug naar de camping
Een hele mooie plaats om een aantal dag te verblijven ,veel mooie natuur .
Morgen weer verder naar Yosemite Lakes, ons laatste plekje voor dat we terug rijden naar San  Francisco waar we de camper weer in mogen leveren

Donderdag 30 augustus
On the road again
Daar aangekomen even naar de informatie centrum ,om te kijken of er dingen zijn die we met de camper, of lopend moeten doen .
We gaan opzoek naar de bomen van 3000 jaar oud , we hebben er op de foto, die in een gebied liggen die 3 jaar afgesloten is geweest door ernstige bosbranden . Zo zonde wat dat aanricht .

1. Michel:
    1 september 2018
    Gelukkig was de beer bij de buren. Mooie foto's en een dito reis.