Lake Havasu

16 augustus 2018 - Lake Havasu City, Arizona, Verenigde Staten

Gister op tijd vertrokken uit LA richting het oosten weg van de kust.  vooral het eerste stuk erg druk. De snelwegen zijn hier trouwens tussen 5 en 9! banen breed en allemaal vol in de richting van LA.

de weg richting Lake Havasu is redelijk saai, lijkt wel een maanlandachap. Onderweg niets gezien war de moeite waard was om te stoppen.

De highway liep trouwens parallel aan een stuk van route 66.

Ergens onderweg nog wel gestopt om de benen even te strekken. bij temperaturen boven de 40 en stevige wind wel een aparte ervaring. Alsof je voor een grote föhn loopt.

Een uur of 4 aangekomen op Island Resort in Lake Havas City. Een stadje aan dit het gelijknamige meer. Een hele mooie luxe camping.  En omdat de meeste schoolvakanties hier al afgelopen zijn heel rustig.

Mee hebben een plekje aan de rand van t meer. Eenmaal de camper neergezet, wat een klusje van nix is - stroom en water koppelen, luifeltje naar beneden - konden we zo t water in om ff te zwemmen.

Niet echt verfrissend, water is graadje of 30.....

’s avonds best wat onweer gehad, harde wind en veel bliksem maar het ging deels langs ons. De camper staat niet op vaste poten, gewoon op de wielen, dus met wat wind lig je te schudden in je bed :-)

vandaag hebben we relaxed dagje, beetje zwemmen, boekje lezen en morgen richting Grand Canyon. Waar we ook 2 nachten blijven.

1. Gerrit:
    16 augustus 2018
    Gezien het tijdstip: net uit bed Marco? Negen uur terug, dus volgens mij rond 8.30 uur. De ervaring door een föhn te lopen herken ik. Morgen Grand Canyon, die zal indruk op jullie maken!
  2. Wil Ouwerkerk:
    16 augustus 2018
    Spannend nachtje gehad dus. Omgeving lijkt erg droog en dor (op de directe omgeving van meertjes een rivieren na dan). Klopt dat?
    Grand Canyon....Cherelle en Chris waren zwaar onder de indruk, maar ook daar is het heel erg droog. Goede reis en geniet!
  3. Michel:
    16 augustus 2018
    Nog ff zwemmen en hup door naar de Grand Canyon. Geef je ogen de kost daar. Enjoy
  4. E nu:
    17 augustus 2018
    Mao jammer van t warme water, want dat meer ziet er echt geweldig uit . Maar t was evengoed vast de moeite waard . Op naar de beroemde
    Grand ..canyon . Veel plezier

Grand m